SOS απο “Παλαιά” και “Μάντζαρος”: Δε μπορούμε να επιβιώσουμε με τις απαγορεύσεις
Θέμα επιβίωσης των ιδρυμάτων τους, θέτουν η «Παλαιά» Φιλαρμονική και η «ΦΕ Μάντζαρος» καθώς λόγω των συνεχιζόμενων απαγορεύσεων ιδίως στη διδασκαλία των πνευστών οργάνων, οδηγούνται σε μαρασμό μη μπορώντας ουσιαστικά να λειτουργήσουν. Σε κοινή επιστολή τους προς τον πρωθυπουργό & λοιπές αρχές, κεντρικά και τοπικά, ζητούν την παρέμβαση της πολιτείας, ώστε να δοθεί λύση στο πρόβλημα που έχει προκύψει.
Αναλυτικά :
ΠΡΟΣ: α) Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Κυριάκο Μητσοτάκη
β) Την Υπουργό Πολιτισµού – Αθλητισµού κ. Λίνα Μενδώνη
γ) Τον Υπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κικίλια
δ) Τον Υφυπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κοντοζαµάνη
ε) Τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας (Υπ. Προστ. του Πολίτη) κ. Νίκο Χαραδαλιά
στ) Την Επιτροπή Λοιµωξιολόγων για τον κορωνοϊό του Υπουργείου Υγείας (υπ’ όψιν Προέδρου Επιτροπής) ζ) Τον Πρόεδρο του ΕΟ∆Υ κ. Παναγιώτη Αρκουµανέα
β) Την Υπουργό Πολιτισµού – Αθλητισµού κ. Λίνα Μενδώνη
γ) Τον Υπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κικίλια
δ) Τον Υφυπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κοντοζαµάνη
ε) Τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας (Υπ. Προστ. του Πολίτη) κ. Νίκο Χαραδαλιά
στ) Την Επιτροπή Λοιµωξιολόγων για τον κορωνοϊό του Υπουργείου Υγείας (υπ’ όψιν Προέδρου Επιτροπής) ζ) Τον Πρόεδρο του ΕΟ∆Υ κ. Παναγιώτη Αρκουµανέα
ΚΟΙΝΟΠ.: α) Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων κ. Ρόδη Κράτσα
β) ∆ήµαρχο Κεντρικής Κέρκυρας & ∆ιαποντίων Νήσων κ. Μερόπη Υδραίου
γ) Βουλευτή Ν∆ Κέρκυρας κ. Στέφανο Γκίκα
δ) Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Κέρκυρας κ. Αλέξανδρο Αυλωνίτη ε) Βουλευτή Κέρκυρας ΚΙΝΑΛ κ. ∆ηµήτρη Μπιάγκη
β) ∆ήµαρχο Κεντρικής Κέρκυρας & ∆ιαποντίων Νήσων κ. Μερόπη Υδραίου
γ) Βουλευτή Ν∆ Κέρκυρας κ. Στέφανο Γκίκα
δ) Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Κέρκυρας κ. Αλέξανδρο Αυλωνίτη ε) Βουλευτή Κέρκυρας ΚΙΝΑΛ κ. ∆ηµήτρη Μπιάγκη
ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
1. Της <<Φιλαρµονικής Εταιρείας Κέρκυρας>>, η οποία εδρεύει στην Κέρκυρα επί της οδού Νικηφόρου Θεοτόκη αρ. 10, όπως νόµιµα εκπροσωπείται.
2. Της <<Φιλαρµονικής Εταιρίας “Μάντζαρος”>>, η οποία εδρεύει στην Κέρκυρα επί της οδού Φιλαρµονικής αρ. 23, όπως νόµιµα εκπροσωπείται
2. Της <<Φιλαρµονικής Εταιρίας “Μάντζαρος”>>, η οποία εδρεύει στην Κέρκυρα επί της οδού Φιλαρµονικής αρ. 23, όπως νόµιµα εκπροσωπείται
Αξιότιµε κ. Πρωθυπουργέ, Αξιότιµοι κυρία & κύριοι Υπουργοί,
Οι δύο Φιλαρµονικές που σας Υποβάλλουν την παρούσα είναι ιστορικά και µακραίωνα σωµατεία (ν.π.ι.δ. µη κερδοσκοπικού χαρακτήρα) της πόλεως της Κέρκυρας, εκ των οποίων το πρώτο από αυτά <<Παλαιά Φιλαρµονική>> έχει ιδρυθεί την 12η Σεπτεµβρίου του 1840, το δε δεύτερο από αυτά
<<Φιλαρµονική “Μάντζαρος”>> έχει ιδρυθεί την 04η Νοεµβρίου του 1890. Ως γίνεται αντιληπτό είναι από τα αρχαιότερα πνευµατικά ιδρύµατα, όχι µόνο της Κέρκυρας, αλλά της Ελλάδος.
Το κάθε ένα από αυτά τα σωµατεία από την ίδρυσή του έως και σήµερα λειτουργεί συνεχώς και αδιάκοπα, µε µοναδική εξαίρεση στην ιστορία τους την περίοδο του κορωνοϊού, δηλαδή από τα µέσα Μαρτίου 2020 και έως και σήµερα. Μάλιστα είναι αξιοσηµείωτο ότι τα ιδρύµατά µας αυτά δεν έπαυσαν την λειτουργία τους ούτε κατά την διάρκεια του πρώτου και του δεύτερου Παγκοσµίου Πολέµου, ούτε καν κατά την διάρκεια της Ιταλο – Γερµανικής κατοχής.
Σκοπός των σωµατείων µας είναι η παροχή δωρεάν µουσικής παιδείας προς την νεολαία της Κέρκυρας, αλλά και η διαπαιδαγώγηση της νεολαίας
Οι δύο Φιλαρµονικές που σας Υποβάλλουν την παρούσα είναι ιστορικά και µακραίωνα σωµατεία (ν.π.ι.δ. µη κερδοσκοπικού χαρακτήρα) της πόλεως της Κέρκυρας, εκ των οποίων το πρώτο από αυτά <<Παλαιά Φιλαρµονική>> έχει ιδρυθεί την 12η Σεπτεµβρίου του 1840, το δε δεύτερο από αυτά
<<Φιλαρµονική “Μάντζαρος”>> έχει ιδρυθεί την 04η Νοεµβρίου του 1890. Ως γίνεται αντιληπτό είναι από τα αρχαιότερα πνευµατικά ιδρύµατα, όχι µόνο της Κέρκυρας, αλλά της Ελλάδος.
Το κάθε ένα από αυτά τα σωµατεία από την ίδρυσή του έως και σήµερα λειτουργεί συνεχώς και αδιάκοπα, µε µοναδική εξαίρεση στην ιστορία τους την περίοδο του κορωνοϊού, δηλαδή από τα µέσα Μαρτίου 2020 και έως και σήµερα. Μάλιστα είναι αξιοσηµείωτο ότι τα ιδρύµατά µας αυτά δεν έπαυσαν την λειτουργία τους ούτε κατά την διάρκεια του πρώτου και του δεύτερου Παγκοσµίου Πολέµου, ούτε καν κατά την διάρκεια της Ιταλο – Γερµανικής κατοχής.
Σκοπός των σωµατείων µας είναι η παροχή δωρεάν µουσικής παιδείας προς την νεολαία της Κέρκυρας, αλλά και η διαπαιδαγώγηση της νεολαίας
αυτής µέσα στους κόλπους τους. Είναι λοιπόν, ξεκάθαρα, εκτός από πολιτιστικά σωµατεία, και Εκπαιδευτικά Ιδρύµατα. Επίσης αξίζει να υπογραµµιστεί ότι η βασική δραστηριότητα των Φιλαρµονικών διεξάγεται από το Μουσικό Σώµα αυτών, το οποίο αποτελείται από πνευστά και κρουστά όργανα και που αριθµεί σε πλήρη ανάπτυξη, περί τους 300 µουσικούς για κάθε
µπάντα.
µπάντα.
Είναι αυτονόητο λοιπόν ότι, πέρα από κάθε άλλη δραστηριότητα των Φιλαρµονικών µας, αυτή της µπάντας είναι η πιο σηµαντική, όταν µάλιστα αυτή είναι που έχει συνδεθεί άρρηκτα µε τα µακραίωνα θρησκευτικά και κοινωνικά δρώµενα του τόπου µας, τόσο ώστε να αποτελεί αναπόσπαστο µέρος τους.
Περιττό δε να αναφέρουµε το πόσο µεγάλη είναι, συν τοις άλλοις, η συµβολή των Φιλαρµονικών µας στον Τουρισµό, ο οποίος εσχάτως και
µαστιζόµενος από αυτήν την πρωτοφανή κρίση, είναι το ζητούµενο και το
µεγάλο στοίχηµα για τον τόπο µας.
Περιττό δε να αναφέρουµε το πόσο µεγάλη είναι, συν τοις άλλοις, η συµβολή των Φιλαρµονικών µας στον Τουρισµό, ο οποίος εσχάτως και
µαστιζόµενος από αυτήν την πρωτοφανή κρίση, είναι το ζητούµενο και το
µεγάλο στοίχηµα για τον τόπο µας.
Όλη αυτή λοιπόν η πολυετής και αδιάκοπη δραστηριότητα, διεκόπη για πρώτη φορά φέτος, µε την επιβολή των απαγορευτικών µέτρων για τον κορωνοϊό. Πράγµα βέβαια απολύτως κατανοητό, αφού δεν θα µπορούσαν οι Φιλαρµονικές να αποτελέσουν εξαίρεση στα προληπτικά και τόσο σηµαντικά
µέτρα περιορισµού της πανδηµίας, για τη δραστική και έγκαιρη λήψη των οποίων, κι εµείς οφείλουµε να σας συγχαρούµε.
Πλην όµως ήδη από την 14/05/2020, οπότε και άρχισαν σταδιακά να αίρονται τα απαγορευτικά µέτρα, τουλάχιστον στον τοµέα που εµείς δραστηριοποιούµεθα (οράτε σχετικές εγκυκλίους του ΥΠΠΟΑ από 14 & 15/05/2020), προέκυψε πλήρης απαγόρευση της χρήσης των πνευστών και των κρουστών οργάνων, τουλάχιστον σε επίπεδο µαθησιακό – εκπαιδευτικό. Αυτό σε ένα αρχικό στάδιο µπορούσε να είναι και κατανοητό, όµως προ ολίγων ηµερών ανανεώθηκε και τροποποιήθηκε µε ΚΥΑ η από 15/05/2020 εγκύκλιος, η
µέτρα περιορισµού της πανδηµίας, για τη δραστική και έγκαιρη λήψη των οποίων, κι εµείς οφείλουµε να σας συγχαρούµε.
Πλην όµως ήδη από την 14/05/2020, οπότε και άρχισαν σταδιακά να αίρονται τα απαγορευτικά µέτρα, τουλάχιστον στον τοµέα που εµείς δραστηριοποιούµεθα (οράτε σχετικές εγκυκλίους του ΥΠΠΟΑ από 14 & 15/05/2020), προέκυψε πλήρης απαγόρευση της χρήσης των πνευστών και των κρουστών οργάνων, τουλάχιστον σε επίπεδο µαθησιακό – εκπαιδευτικό. Αυτό σε ένα αρχικό στάδιο µπορούσε να είναι και κατανοητό, όµως προ ολίγων ηµερών ανανεώθηκε και τροποποιήθηκε µε ΚΥΑ η από 15/05/2020 εγκύκλιος, η
οποία καίτοι επέτρεψε, µε κάποια πρόνοια, την χρήση των κρουστών, παρατείνει την απαγόρευση των πνευστών οργάνων. Επιπλέον µόλις την 07/06/2020, νέα ΚΥΑ, επιτρέπει την διενέργεια µαθηµάτων πνευστών οργάνων ΜΟΝΟ για µαθητές οι οποίοι προετοιµάζονται για πανελλαδικές εξετάσεις και εισαγωγή στις Μουσικές Σχολές των Πανεπιστηµίων µας, µε µέτρα πρόνοιας, όπως 3 µέτρα απόσταση διδασκάλου – µαθητή, χρήση µάσκας από τον διδάσκαλο κλπ (εποµένως αφορά Ωδεία & Μουσικές Σχολές και όχι εµάς). Σηµειωτέον ότι τα µαθήµατα των πνευστών οργάνων, λόγω της τεχνικής µε την οποίαν χρησιµοποιούνται τα όργανα αυτά, δεν είναι δυνατόν να πραγµατοποιούνται διαδικτυακά, όπως ήδη εφαρµόζουµε στα µαθήµατα θεωρητικών.
Αυτή είναι µία τραγική πραγµατικότητα για τις Φιλαρµονικές µας, καθότι πλέον έχουν περιέλθει σε µαρασµό, αφού µε αυτές τις απαγορεύσεις δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσουν. Έχουν εισέλθει σε ένα τέλµα, δεν µπορούν να εκτελέσουν τις διδακτικές τους υποχρεώσεις απέναντι στους µαθητές (υπ’ όψιν ότι το µουσικό σώµα της κάθε Φιλαρµονικής περιλαµβάνει κατά 95% πνευστά και κατά 5% κρουστά όργανα), ενώ δεν έχει διασαφηνιστεί µε ακρίβεια ο τρόπος που, τουλάχιστον τµήµατα (πχ. των 10 η περισσοτέρων ατόµων) του
µουσικού σώµατος µπορούν να πραγµατοποιούν δοκιµές ή µικρές εκδηλώσεις, εσωτερικά ή υπαίθρια. Οι δε προϋποθέσεις που θέτει η από 14/05/2020 Εγκύκλιος του ΥΠΠΟΑ για τις εσωτερικές δοκιµές (πρόβες) είναι ανέφικτες και από οικονοµικής και από πρακτικής απόψεως.
Κατόπιν των ανωτέρω λοιπόν γίνεται εναργώς αντιληπτό ότι το πρόβληµα για εµάς, δεν είναι απλά πρόβληµα λειτουργίας των σχολών µας. Αλλά πραγµατικό πρόβληµα επιβιώσεως των Ιδρυµάτων µας.
Εξ’ αυτού του λόγου και επειδή έχουµε τεράστια ευθύνη έναντι της αιώνιας ιστορίας µας, καθίσταται αναγκαίο να σας επισηµάνουµε ότι: α) Χρειάζεται άµεσα να επιτρέψετε την χρήση πνευστών οργάνων κατά την
Αυτή είναι µία τραγική πραγµατικότητα για τις Φιλαρµονικές µας, καθότι πλέον έχουν περιέλθει σε µαρασµό, αφού µε αυτές τις απαγορεύσεις δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσουν. Έχουν εισέλθει σε ένα τέλµα, δεν µπορούν να εκτελέσουν τις διδακτικές τους υποχρεώσεις απέναντι στους µαθητές (υπ’ όψιν ότι το µουσικό σώµα της κάθε Φιλαρµονικής περιλαµβάνει κατά 95% πνευστά και κατά 5% κρουστά όργανα), ενώ δεν έχει διασαφηνιστεί µε ακρίβεια ο τρόπος που, τουλάχιστον τµήµατα (πχ. των 10 η περισσοτέρων ατόµων) του
µουσικού σώµατος µπορούν να πραγµατοποιούν δοκιµές ή µικρές εκδηλώσεις, εσωτερικά ή υπαίθρια. Οι δε προϋποθέσεις που θέτει η από 14/05/2020 Εγκύκλιος του ΥΠΠΟΑ για τις εσωτερικές δοκιµές (πρόβες) είναι ανέφικτες και από οικονοµικής και από πρακτικής απόψεως.
Κατόπιν των ανωτέρω λοιπόν γίνεται εναργώς αντιληπτό ότι το πρόβληµα για εµάς, δεν είναι απλά πρόβληµα λειτουργίας των σχολών µας. Αλλά πραγµατικό πρόβληµα επιβιώσεως των Ιδρυµάτων µας.
Εξ’ αυτού του λόγου και επειδή έχουµε τεράστια ευθύνη έναντι της αιώνιας ιστορίας µας, καθίσταται αναγκαίο να σας επισηµάνουµε ότι: α) Χρειάζεται άµεσα να επιτρέψετε την χρήση πνευστών οργάνων κατά την
διενέργεια µαθηµάτων, θεσπίζοντας κατάλληλα και εφικτά µέτρα προστασίας της υγείας και των διδασκάλων και των µαθητών και β) Χρειάζεται επίσης άµεσα να θεσπίσετε σαφές πλαίσιο διενέργειας δοκιµών (προβών) και µικρών εκδηλώσεων (συναυλιών) µε συµµετοχή πνευστών και κρουστών οργάνων, ορίζοντας τον αριθµό των συµµετεχόντων για εσωτερικούς και για εξωτερικούς χώρους αντίστοιχα και ταυτόχρονα ορίζοντας το πλαίσιο προστασίας των συµµετεχόντων (µουσικών – κοινού), µε µέτρα όµως τα οποία θα είναι εφικτά, πρακτικά, ωφέλιµα και πραγµατοποιήσιµα.
Παρακαλούµε για την ευαισθησία σας στα παραπάνω ζητήµατα και την κατά το δυνατόν άµεση ανταπόκριση σας.
Παρακαλούµε για την ευαισθησία σας στα παραπάνω ζητήµατα και την κατά το δυνατόν άµεση ανταπόκριση σας.
ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
Δεν υπάρχουν σχόλια