ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Noor1: Και τρίτος ανακριτής παραιτείται από την έρευνα της υπόθεσης του πλοίου που μετέφερε 2,1 τόνους ηρωίνη!


Ακόμα ένας ανακριτής -ο τρίτος κατά σειράν- ζητάει να φύγει από την υπόθεση του καραβιού που μετέφερε 2,1 τόνους ηρωίνη και η οποία μετρά ως τώρα εννέα νεκρούς μάρτυρες, δέκα καταδικασμένους και μία βύθιση
Άλλο ένα επεισόδιο στη μυθιστορηματικού τύπου δικαστική υπόθεση του «Noor1» γράφτηκε την εβδομάδα που πέρασε, με τον ανακριτή Γιάννη Πετρόπουλο να γίνεται κατά πάσα πιθανότητα ο τρίτος κατά σειράν ανακριτής που παραιτείται από την έρευνα της υπόθεσης, για διάφορους λόγους, και συνολικά ο ένατος δικαστικός λειτουργός που αρνείται να ασχοληθεί ή αποχωρεί από τη δικαστική έρευνα του διαβόητου ναρκοπλοίου.
Η “κατάρα” του… “Noor1”
Το «Noor1», το πλοίο που πιάστηκε με 2,1 τόνους ηρωίνη τον Ιούνιο του 2014 στην Ελευσίνα, κατά τύχη και κατά τη διάρκεια άλλου ελέγχου, συνοδεύεται, όπως φαίνεται, από κάποια περίεργη κατάρα του Τουταγχαμών, αφού, σε αυτά τα έξι χρόνια, πέραν των δικαστικών που έφυγαν ή απέφυγαν την υπόθεση, μετρά επίσης εννιά κύριους μάρτυρες νεκρούς, ακόμα έναν εθελοντή μάρτυρα εγκλωβισμένο στο Ντουμπάι, ενώ και το ίδιο… βυθίστηκε τις πρώτες μέρες του 2020 στον όρμο της Βλύχας, αφού, παρά τις σχετικές προσπάθειες, δεν μπόρεσε να αποτραπεί η κλίση που είχε πάρει σχεδόν δύο μήνες πριν.
Για την υπόθεση του «Noor1» έχουν ήδη καταδικαστεί σε πρώτο βαθμό δέκα άνθρωποι, ανάμεσά τους και ο πρώην παράγοντας της ΠΑΕ Ολυμπιακός και συνεργάτης του Βαγγέλη Μαρινάκη Αιμίλιος Κοτσώνης, ο εφοπλιστής στην αποθήκη του οποίου βρέθηκε ο ένας τόνος της ηρωίνης. Ωστόσο, η καταδίκη του για απλή συνέργεια μόνο οδήγησε την εισαγγελέα της δίκης εκείνης Μαρίας Τρουπή να ασκήσει έφεση υπέρ του Δημοσίου, εκτιμώντας ότι το σκεπτικό της πρώτης απόφασης υποτιμά τον καθοριστικό ρόλο που διαδραμάτισε στη μεταφορά του φορτίου από τη Σαουδική Αραβία στην Ελλάδα ο Κοτσώνης.
Οι παραιτήσεις
Ενώ όμως η δίκη αυτή προχώρησε, έστω και απελπιστικά αργά, δεν συμβαίνει το ίδιο με την ποινική δίωξη που ασκήθηκε το 2018 για την ίδια υπόθεση και στην οποία εμπλέκονται ο εφοπλιστής, εκδότης και πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλης Μαρινάκης, που κατηγορείται για χρηματοδότηση και αποθήκευση ναρκωτικών, μαζί με τον δικηγόρο Β. Μπαϊρακτάρη και τους επιχειρηματίες Ν. Συντιχάκη και Η. Τσακίρη. Είκοσι μήνες μετά την άσκηση της δίωξης, η υπόθεση αυτή παραμένει στο μηδέν, καθώς κάθε ένας από τους ανακριτές που την ανέλαβε παραιτήθηκε ξαφνικά μετά από λίγους μήνες. Πρώτη, η ανακρίτρια Ευ. Αλεξακίδου, που μετατέθηκε από τον Πειραιά στην Αθήνα, στη συνέχεια η συνάδελφός της Καλλιόπη Μάντακα, η οποία εκτιμάται ότι είχε προχωρήσει πολύ την υπόθεση, έως ότου ανακοινώσει την παραίτησή της από το δικαστικό σώμα και τη μετανάστευσή της στην Αμερική μαζί με την οικογένειά της, και τώρα ο Γιάννης Πετρόπουλος, ο οποίος αιτήθηκε τη μετάθεσή του από τον Πειραιά στη Χαλκίδα. Ο κ. Πετρόπουλος είχε αναλάβει την υπόθεση τον Σεπτέμβριο του 2019, διαδεχόμενος την κ. Μάντακα και αφού προηγουμένως τρεις άλλοι ανακριτές είχαν αρνηθεί να την αναλάβουν, επικαλούμενοι προσωπικούς λόγους. Ο κ. Πετρόπουλος είχε μάλιστα αιτηθεί τον διορισμό επικουρικού ανακριτή, λόγω του μεγάλου όγκου της δικογραφίας, αίτημα στο οποίο δεν είχε λάβει απάντηση. Είναι προφανές ότι εάν το αίτημά του για μετάθεση γίνει δεκτό ή παραιτηθεί από την υπόθεση του «Noor1», η ανακριτική διαδικασία ξεκινά πάλι από την αρχή.
Η παρέμβαση Καρδαρά
Το θέμα έθεσε, για δεύτερη φορά τους τελευταίους μήνες, προς το Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά ο σύμβουλος της αντιπολίτευσης Γιάννης Καρδαράς (βλ. δίπλα), κάνοντας λόγο για υποψία πολιτικής παρέμβασης αλλά και γενικότερη απαξία των θεσμών.
Ας σημειωθεί ότι οσμή παρέμβασης είχε και η αλλαγή καταθέσεων από την πλευρά βασικών μαρτύρων της υπόθεσης, όπως ο ήδη καταδικασθείς σε ισόβια Ευθ. Γιαννουσάκης, αλλά και η δυσκολία που αντιμετωπίζει καταδικασμένος επιχειρηματίας στο Ντουμπάι να πάρει άδεια εξόδου από τη χώρα για να καταθέσει στην Ελλάδα όσα γνωρίζει για την υπόθεση.
Για την εμπλοκή του στην υπόθεση είχε μιλήσει ο επιχειρηματίας Βαγγέλης Μαρινάκης, στην περιβόητη προεκλογική του συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, τον Μάιο του 2019, όταν ανάμεσα σε άλλα είχε εκφράσει τη βεβαιότητα ότι η υπόθεση αυτή δεν θα φτάσει ποτέ στα δικαστήρια, πρόβλεψη για την οποία ώς τώρα δικαιώνεται απόλυτα.
Το «Noor1» και η λειτουργία της Δικαιοσύνης
Επιστολή δικηγόρου Ιωάννη Καρδαρά προς τον Δικηγορικό Σύλλογο Πειραιώς
Αξιότιμε κ. πρόεδρε,
Αξιότιμα μέλη του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά,
Σε συνέχεια και σε συνάρτηση με την από 25.9.2019 (με αρ. πρωτ. 2223/2019) επιστολή μου προς το Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά, η οποία αφορούσε τη γνωστή υπόθεση του πλοίου «Noor1» με τους 2,5 τόνους ηρωίνη και την παραίτηση, τον Αύγουστο του 2019, και εν συνεχεία μετανάστευση οικογενειακώς στις ΗΠΑ της ορισθείσης από το 2018 ανακρίτριας και προέδρου Πρωτοδικών κ. Καλλιόπης – Ιωάννας Μάντακα πληροφορούμεθα από τον ημερήσιο Τύπο ότι και ο ορισθείς ως αντικαταστάτης της ανωτέρω κ. Ιωάννης Πετρόπουλος αιτήθηκε, με τη σειρά του, τη μετάθεσή του από το Πρωτοδικείο Πειραιά στο αντίστοιχο της Χαλκίδος. Τα δημοσιεύματα αναφέρονται και στη μη απάντηση των προϊσταμένων του στο έγγραφο αίτημα του για διορισμό επίκουρου ανακριτού λόγω του όγκου των δικογραφιών, που αν ισχύει, αναδεικνύει προβλήματα λειτουργίας της Δικαιοσύνης.
Συγκεκριμένα, τόσο η τότε ορισθείσα ανακρίτρια κ. Κ. Μάντακα (εξαιτίας της μετάθεσης της προκατόχου της κ. Ε. Αλεξακίδου) όσο και ο νυν αιτών την μετάθεσή του κ. Ιωάννης Πετρόπουλος είχαν διαδοχικά αναλάβει τη δικαστική έρευνα από τον Σεπτέμβριο του 2018 για τις τυχόν ποινικές ευθύνες των κ. Ευάγγελου Μαρινάκη, του δικηγόρου Ευάγγελου Μπαϊρακτάρη, του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας συμφερόντων του Capital Νικόλαου Συντιχάκη και του ναυτασφαλιστή Ηλία Τσακίρη για κατοχή, διακίνηση, αποθήκευση, χρηματοδότηση, μεταφορά ναρκωτικών ουσιών και σύσταση εγκληματικής οργάνωσης.
Εξαιτίας της δικηγορικής μου ιδιότητας είναι προφανές ότι οποιοσδήποτε πολίτης της χώρας μας κατηγορείται για τυχόν τέλεση αδικημάτων δεν είναι ένοχος προτού κριθεί δικαστικά με αμετάκλητη απόφαση και όλοι-ες δικαιούνται δίκαιης δίκης.
Με δεδομένα τα ανωτέρω, καθώς και ότι απασχολούνται οι Έλληνες πολίτες από το έτος 2014 με τα «Δικαστήρια του Πειραιώς» και την εξέλιξη των συνεχών παραιτήσεων ή μεταθέσεων δικαστικών λειτουργών αλλά και με τα σκωπτικά σχόλια του τύπου «Ζητούνται ανακριτές για το ‘Noor1’», εφιστώ την προσοχή των μελών του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου της πόλης μας στον βαθμό που καθρεπτίζουν τις παρεμβάσεις της πολιτικής εξουσίας στη δικαστική και τη γενικότερη κατάσταση (πάντα με τις φωτεινές εξαιρέσεις), που επικρατεί στους κόλπους και στη λειτουργία της Δικαιοσύνης την οποία υπηρετούμε και εμείς οι δικηγόροι και για τον λόγο αυτό μας αφορά.
Αυτά τα φαινόμενα απαξίας των θεσμών αποτελούν κίνδυνο για τη Δημοκρατία μας.
Πειραιάς 24.6.2020
Με τιμή
Ιωάννης Καρδαράς
Δικηγόρος στον Α.Π.
Μέλος του Δ.Σ. του Δ.Σ. Πειραιά
Με πληροφορίες από την Αυγή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ 

ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
ΣΕΛΙΔΑ 5 από 40
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΣΕΛΙΔΑ 6 από 40
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του ΥπουργείουΣΕΛΙΔΑ 7 από 40
3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, ΣΕΛΙΔΑ 8 από 40
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα ΣΕΛΙΔΑ 9 από 40  δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
ΣΕΛΙΔΑ 10 από 40
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.

Δεν υπάρχουν σχόλια