ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

'ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΜΒΑ 'Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΩΝ ''


ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΟ OPEN TV ... Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.





Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΥΠ΄ ΑΡΙΘ. 3528 ΦΕΚ Α΄ 26/ 9.2.2007 ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 25 ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΛΑΒΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΥΠΑΓΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΗΛΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ.






ΝΟΜΟΣ ΥΠ΄ ΑΡΙΘ. 3528 ΦΕΚ Α΄ 26/ 9.2.2007

Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:


Άρθρο 25
Νομιμότητα υπηρεσιακών ενεργειών

1. Ο υπάλληλος είναι υπεύθυνος για την εκτέλεση των καθηκόντων του και τη νομιμότητα των υπηρεσιακών του ενεργειών.

2. Ο υπάλληλος οφείλει να υπακούει στις διαταγές των προϊσταμένων του. Οταν όμως εκτελεί διαταγή, την οποία θεωρεί παράνομη, οφείλει, πριν την εκτέλεση, να αναφέρει εγγράφως την αντίθετη γνώμη του και να εκτελέσει τη διαταγή χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Η διαταγή δεν προσκτάται νομιμότητα εκ του ότι ο υπάλληλος οφείλει να υπακούσει σε αυτήν.

3Αν η διαταγή είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη, ο υπάλληλος οφείλει να μην την εκτελέσει και να το αναφέρει χωρίς αναβολή                         Οταν σε διαταγή, η οποία προδήλως αντίκειται σε διατάξεις νόμων ή κανονιστικών πράξεων, διατυπώνονται επείγοντες και εξαιρετικοί λόγοι γενικότερου συμφέροντος ή όταν, ύστερα από άρνηση υπακοής σε πρώτη διαταγή που προδήλως αντίκειται σε τέτοιες διατάξεις, ακολουθήσει δεύτερη διαταγή που εκθέτει επείγοντες και εξαιρετικούς λόγους γενικότερου συμφέροντος, ο υπάλληλος οφείλει να εκτελέσει τη διαταγή και να αναφέρει συγχρόνως στην προϊσταμένη αρχή εκείνου που τον διέταξε. Επί νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, εφόσον εκείνος που διέταξε είναι το διοικητικό συμβούλιο ή το ανώτατο μονομελές όργανο διοίκησης, η αναφορά υποβάλλεται στον εποπτεύοντα Υπουργό. Εάν εκείνος που διέταξε είναι ο Υπουργός, η αναφορά υποβάλλεται στον Πρωθυπουργό.




Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ


ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΑΣΤΥΝΟΜΟΦΟΒΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ Η ΣΧΕΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΗ ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΡΟΛΟΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ .

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ.... ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ''ΠΟΛΙΤΗΣ''

ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ..

ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΝΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΞ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ..ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΙΤΟΣ ΕΣΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ 


ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΥΓΕΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ...ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ...

..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΝΟΡΘΩΝΕΤΕ...

ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ'' Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΩΛΕΙΑ  ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ''


Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΤΘΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ , ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟΝ Β ΤΟΜΕΑ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ''ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ'' ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ Elefsis TV , ''ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΟΣ ΝΟΥΣ'' ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΤΕΜΙΣ ΚΟΡΙΜΠΑ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΤΘΙΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,ΤΗΣ ΕΞΕΦΤΕΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΩΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 2012 Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ. ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ''ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΈΥΣΙΣ'' ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ


Υπουργική Απόφαση 8004/21/2/15.03/2012
(ΦΕΚ Β-888/21.03.2012)

Παροχή υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας προς τρίτους με καταβολή ανταλλάγματος.
ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των παρ. 3 και 5 του άρθρου 22 του ν. 3938/2011 «Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και άλλες διατάξεις» (Α΄ 61).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα, που κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ/τος 63/2005 (Α΄ 98).
3. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 106 του ν. 2362/1995 «Περί Δημοσίου Λογιστικού, ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις (Α΄ 247).
4. Την υπ’ αριθμ. ΕΜ/2/39 από 14-3-2012 απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Προστασίας του Πολίτη Εμμανουήλ Όθωνα και Ελευθέριο Οικονόμου» (Β΄ 762).
5. Την υπ’ αριθμ. Υ 25/6-12-2011 απόφαση του Πρωθυπουργού «Καθορισμός αρμοδιοτήτων των Αναπληρωτών
Υπουργών Οικονομικών Φίλιππου Σαχινίδη και Παντελή Οικονόμου» (Β΄ 2792).
6. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
Διάθεση προσωπικού και μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας για την παροχή υπηρεσιών

1. Η Ελληνική Αστυνομία μπορεί να παρέχει, κατόπιν αιτήματος, υπηρεσίες και μέσα προς Ν.Π.Δ.Δ., Ν.Π.Ι.Δ. και τρίτους, με καταβολή ανταλλάγματος (άρθρο 22 ν. 3938/2011).
2. Οι περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών και μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας με καταβολή ανταλλάγματος είναι:
α. για τη συνοδεία χρηματαποστολών, εκρηκτικών ή άλλων επικίνδυνων υλών,
β. για τη συνοδεία μεταφερόμενων καλλιτεχνικών έργων ή ιδιωτικών αγαθών μεγάλης αξίας,
γ. για την παροχή υπηρεσιών τάξης – ασφάλειας και τροχαίας σε καλλιτεχνικές συναυλίες και εκδηλώσεις,
δ. για την παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, τηλεοπτικών σειρών, διαφημιστικών παραγωγών κ.λ.π.,
ε. παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης,
στ. παροχή υπηρεσιών φρούρησης ή συνοδευτικής ασφάλειας σε ιδιώτες που επικαλούνται λόγους ασφάλειας,
ζ. είσπραξη συνδρομών προς εκδότες νομικών περιοδικών με παρακράτηση από τη μισθοδοσία του προσωπικού και
η. κάθε άλλη περίπτωση που αφορά διάθεση μέσων και παροχή υπηρεσιών προς τρίτους από την Ελληνική Αστυνομία και υπερβαίνει το μέτρο της συνήθους αστυνομικής προστασίας.

Άρθρο 2
Διαδικασία διάθεσης προσωπικού και μέσων της Ελληνικής Αστυνομίας

για την παροχή υπηρεσιών
1. Η αίτηση για την παροχή των υπηρεσιών του άρθρου 1 υποβάλλεται από τον ενδιαφερόμενο στην αρμόδια αστυνομική αρχή τουλάχιστον τρεις (3) ημέρες πριν την επιζητούμενη παροχή των υπηρεσιών. Η αίτηση περιλαμβάνει το είδος των υπηρεσιών που ζητούνται, τον τόπο, την ημερομηνία, ώρα και τη διάρκεια διάθεσης (υπόδειγμα αίτησης Παράρτημα Α).
2. Η αίτηση διαβιβάζεται στην αρμόδια Διεύθυνση του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας. Η παροχή των υπηρεσιών εγκρίνεται από τον Προϊστάμενο του οικείου Κλάδου του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας.
3. Στο έγγραφο της έγκρισης παροχής των υπηρεσιών αναγράφεται μεταξύ άλλων και το προβλεπόμενο κατά περίπτωση κόστος σύμφωνα με το άρθρο 3.
4. Η Υπηρεσία που διαθέτει το προσωπικό ή τα μέσα αναφέρει στην αρμόδια Διεύθυνση του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας και στη Διεύθυνση Οικονομικών/Α.Ε.Α.για την παροχή των υπηρεσιών και ιδίως την ημερομηνία και ώρα διάθεσης, τυχόν οδοιπορικά και λοιπά έξοδα του προσωπικού που απασχολήθηκε, καθώς και ζημίες που τυχόν προκάλεσε ο εξυπηρετούμενος στα μέσα που του διατέθηκαν με δική του υπαιτιότητα.

Άρθρο 3
Κοστολόγηση

1. Η κοστολόγηση των υπηρεσιών καλύπτει συνολικά το κόστος διάθεσης των μέσων ή παροχής υπηρεσιών με απασχόληση αστυνομικού προσωπικού και τα λειτουργικά και κάθε άλλης μορφής έξοδα που συνδέονται με την παροχή των υπηρεσιών.
2. Για την κοστολόγηση της διάθεσης των μέσων Ελληνικής Αστυνομίας λαμβάνονται υπόψη οι αποσβέσεις, το κόστος λειτουργίας και το κόστος συντήρησης.
3. Η κοστολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και μέσων καθορίζεται ανά περίπτωση στον πίνακα του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Δ.

Άρθρο 4
Ειδικές ρυθμίσεις

1. Στο κόστος διάθεσης των μέσων και του προσωπικού για παροχή υπηρεσιών σε τρίτους προβλέπεται:
α. Έκπτωση 15% προκειμένου για παροχή υπηρεσιών σε ΝΠΔΔ και στους λοιπούς πλην Δημοσίου φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
β. Προσαύξηση 50% προκειμένου για παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες και νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου.
2. Το κόστος παροχής υπηρεσιών επιβαρύνεται κατά περίπτωση με:
α. Τα οδοιπορικά έξοδα του προσωπικού που απασχολήθηκε.
β. Τυχόν ζημίες που προξενήθηκαν με υπαιτιότητα του εξυπηρετούμενου σε μέσα και υλικά του Σώματος.
3. Σε περίπτωση άσκοπης κινητοποίησης υπηρεσιών και μέσων με δόλο ή από ευήθεια προς παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας από την Ελληνική Αστυνομία, εκείνος που την προκάλεσε επιβαρύνεται με το κόστος της διάθεσης των μέσων και της απασχόλησης του προσωπικού το οποίο υπολογίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3. Για τη χρέωση και είσπραξη
της ανωτέρω δαπάνης που προκλήθηκε, εφαρμόζεται αναλογικά η διαδικασία του άρθρου 5.

Άρθρο 5
Χρέωση – είσπραξη – απόδοση εσόδων

1. Η Διεύθυνση Οικονομικών του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας:
α. συντάσσει διαπιστωτική πράξη κοστολόγησης εις διπλούν όπου αναφέρονται λεπτομερώς όλες οι χρεώσεις που αφορούν τη διάθεση μέσων ή προσωπικού (υπόδειγμα «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Β»).
β. εκδίδει αναλυτικό τιμολόγιο (υπόδειγμα «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Γ») σύμφωνα με τα στοιχεία της πράξης κοστολόγησης το οποίο επιδίδεται στον οφειλέτη.
2. Ο οφειλέτης υποχρεούται, εντός 3 εργασίμων ημερών να εξοφλήσει το ως άνω τιμολόγιο σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. και να προσκομίσει στην Υπηρεσία το διπλότυπο είσπραξης.
3. Στην περίπτωση που δεν εξοφληθεί το ανωτέρω τιμολόγιο, αντίγραφο αυτού αποστέλλεται στη Δ.Ο.Υ. για είσπραξη και εκκαθάριση σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις παραγράφους 4 και 5.
4. Τα έσοδα από την κατά τα ανωτέρω παροχή υπηρεσιών και τη διάθεση μέσων, εισπράττονται, μετά την αφαίρεση του ποσοστού της παραγράφου 5, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Ε.Δ.Ε. και περιέρχονται στον Κρατικό Προϋπολογισμό ως δημόσιο έσοδο, όπου εμφανίζονται στον ΚΑΕ 2339 «Έσοδα από προσφορά λοιπών υπηρεσιών ΕΔ» προσαυξανόμενων ισόποσα των οικείων πιστώσεων του προϋπολογισμού της Ελληνικής Αστυνομίας (παρ. 2 άρθρου 22 ν. 3938/2011).
5. Ποσοστό 4% των εισπρακτέων από τρίτους ή φορείς μη επιχορηγούμενους από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, εισπράττονται με τη διαδικασία που προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.δ. 356/1974 (Α΄ 90) μέσω Δ.Ο.Υ. και αποδίδονται απευθείας στα ασφαλιστικά ταμεία του προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας, επιμεριζόμενα κατά ποσοστό εξήντα οκτώ τοις εκατό (68%) στον Τομέα Πρόνοιας Αστυνομικών του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολούμενων στα Σώματα Ασφαλείας και κατά ποσοστό τριάντα δύο (32%) στον Τομέα Πρόνοιας Υπαλλήλων Αστυνομίας Πόλεων του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολούμενων στα Σώματα Ασφαλείας (παρ. 3 άρθρου 22 ν. 3938/2011).
6. Η Δ.Ο.Υ. εισπράττει τα ανωτέρω ποσά και τα καταθέτει στον αντίστοιχο λογαριασμό διαθεσίμων των ως άνω ταμείων ως εξής:
α. Ε.Τ.Ε.Χ. : Αρ. Λογ. Εμπορικής Τράπεζας ΙΒΑΝ GR 2601200010000000081772061.
β. Τ.Α.Υ.Α.Π. : Αρ. Λογ. Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος ΙΒΑΝ GR 601100400000004054590361, ενώ αποστέλλει στα ως άνω ταμεία αντίγραφα των σχετικών παραστατικών.
7. Από τα ποσά που εισπράττονται υπέρ του κρατικού προϋπολογισμού παρακρατείται ποσοστό 10% ως δαπάνη βεβαίωσης και είσπραξης.

Άρθρο 6
Καταργούμενες διατάξεις

Από την έναρξη ισχύος της απόφασης καταργείται κάθε διάταξη η οποία ρυθμίζει διαφορετικά την παροχή υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας προς τρίτους.

Άρθρο 7

image

 

image

 

image

 

image


Άρθρο 8
Έναρξη ισχύος

Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 15 Μαρτίου 2012



Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ'' Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΩΛΕΙΑ  ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ''

ΑΠΟ ΤΟ 2012 ΕΠΙΣΗΜΑ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ,ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ,ΔΙΟΔΙΑ ,ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΔΕΗ , ΝΕΡΟ, ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΜΙΑ ,ΣΕ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΝΟΙΚΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ,ΣΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ, ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ, ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ...

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΟΡΘΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΟΥ..? ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΟΨΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ...?


ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΣΟΥ?

 ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΖΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ?

ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΕΣΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΣΟΥ?

 ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ?

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ




ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ...






 

Δεν υπάρχουν σχόλια