Την απομάκρυνσή του Διευθυντή του μουσικού σχολείου Κέρκυρας για αντισυναδελφική συμπεριφορά και πλημμελή άσκηση των καθηκόντων ζητάει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας
Σύμφωνα με την ανακοίνωση: «Την Τετάρτη, 10 Ιουνίου κληθήκαμε από συναδέλφους του Μουσικού Σχολείου Κέρκυρας στο Σχολείο, ώστε να μας ενημερώσουν από κοντά για την κατάσταση που επικρατεί σε αυτό. Είναι η πολλοστή φορά, που η ΕΛΜΕ Κέρκυρας ασχολείται με το Διευθυντή του Μουσικού Σχολείου, κ. Τάραντο, είτε με τις καταγγελίες που έχει δημοσιοποιήσει είτε με την παρουσία των μελών του Δ.Σ. στο σχολείο, είτε με παραστάσεις διαμαρτυρίας, επίσημες και ανεπίσημες αναφορές που έχουν κάνει τα μέλη του Δ.Σ. στο Διευθυντή Δ.Ε. και στον ΠΔΕ Ιονίων Νήσων, τόσο η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, όσο και μαζί με το Σύλλογο Διδασκόντων και το Σύλλογο Γονέων του σχολείου, πολλές φορές παράλληλα και ανεξάρτητα.
Με λύπη διαπιστώσαμε την εγκατάλειψη του σχολείου στο ζήτημα των υποδομών, την αδιαφορία και την έκρυθμη κατάσταση από την πλευρά των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θεωρούν -και δικαιολογημένα- ότι η στάση του υπερβαίνει κατά πολύ την οποιαδήποτε διοικητική του θέση, αντίκειται στη δημοκρατική λειτουργία του σχολείου, καταπατά την αξιοπρέπεια -επαγγελματική και προσωπική- και τέλος η συμπεριφορά του δεν συνάδει με τη θέση του Διευθυντή που λειτουργεί και διοικητικά και παιδαγωγικά, αμερόληπτα , αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την εύρυθμη και δημοκρατική λειτουργία του σχολείου.
Το κύριο βάρος όμως της αντιπαράθεσης με την αντισυναδελφική, αντιπαιδαγωγική, αντιδημοκρατική και εκδικητική συμπεριφορά του Διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Κέρκυρας, το έχει σηκώσει ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου, ο οποίος παράλληλα με το παιδαγωγικό του έργο, με τις γραφειοκρατικές εργασίες, οι οποίες όλο και αυξάνονται, είχε και έχει να αντιμετωπίσει κι έναν Διευθυντή, ο οποίος με τη στάση του και τη συμπεριφορά του, καταδικάζει ένα ολόκληρο σχολείο -μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς- στην εσωστρέφεια, δημιουργεί άσχημο εργασιακό κλίμα και όλα αυτά έχουν επίπτωση τόσο στην ψυχολογία μαθητών και εκπαιδευτικών, όσο και στο ίδιο το σχολείο, με τις εγγραφές να είναι οι μισές πλέον από αυτές πριν από τρία χρόνια, αλλά και με τις εκδηλώσεις που κατά παράδοση έκανε το Μουσικό Σχολείο στην Κέρκυρα να έχουν μειωθεί δραματικά, τόσο ενδοσχολικά όσο και εκτός σχολείου.
Πιο συγκεκριμένα:
Πιο συγκεκριμένα:
Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας με καταγγελία της στις 17/4/19 είχε αναφερθεί στην αυθαιρεσία του σχετικά με την παροχή έγκρισης ή όχι αδειών, στην μεροληπτική και επιλεκτική συμπεριφορά του στους συναδέλφους.
Φέτος αρνήθηκε να δώσει μουσικά όργανα στους μαθητές, προκειμένου να εξασκούνται στο σπίτι. Τα όργανα είναι για τα παιδιά και ο δανεισμός οργάνων σε μαθητές είναι μια πάγια τακτική του σχολείου. Η άρνησή του είχε ως αποτέλεσμα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι μαθητές να μην έχουν την δυνατότητα να συνεχίσουν τα μαθήματα και την εξάσκησή τους. Μαθητές της Γ΄ Λυκείου αναγκάστηκαν να αγοράσουν όργανα, για να μελετήσουν, ώστε να συμμετάσχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις.
Αρνήθηκε να δώσει σε μαθητή της Γ Λυκείου βιβλία μουσικής Γυμνασίου, για να διαβάσει ώστε να δώσει πανελλήνιες για το τμήμα μουσικών σπουδών.
Αρνείται να δώσει άδειες σε εκπαιδευτικούς -κανονική ή ολιγόωρη-, με διάφορες δικαιολογίες καταστρατηγώντας τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και εκδικούμενος όσους υπέγραψαν αναφορές εναντίον του.
Κατά την ολιγόωρη παραμονή του στο σχολείο, το γραφείο του Διευθυντή είναι μονίμως κλειδωμένο, με απαγόρευση πρόσβασης, με αποτέλεσμα όποιος εκπαιδευτικός χρειάζεται κάτι να πηγαίνει από το παράθυρο συμβάλλοντας στην υποβάθμιση του κύρους των εκπαιδευτικών, ενώ η είσοδος επιτρέπεται σε επιλεγμένα πρόσωπα.
Η εκδικητική αυτή συμπεριφορά στρέφεται ενάντια σε καθηγητές που είχαν καταγγείλει τις πρακτικές του.
Τις πρώτες μέρες μετά το άνοιγμα των σχολείων και ενώ η πανδημία ήταν σε εξέλιξη, παρέμενε κλειδαμπαρωμένος στο γραφείο του, χωρίς καν να επιχειρήσει να οργανώσει το σχολείο για το επικείμενο άνοιγμα. Την ίδια στιγμή, 60 και πλέον εκπαιδευτικοί, περίμεναν στην αυλή του σχολείου, προκειμένου να γίνει η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων και να κανονιστούν οι λεπτομέρειες για το άνοιγμα του, κάτι που δεν έγινε ποτέ. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών κατήγγειλε εγγράφως την στάση το αυτή στη Διοίκηση και την ΕΛΜΕ .
Η τακτική αυτή που ακολουθεί ο Διευθυντής του σχολείου, αφήνοντας όχι μόνο τους συναδέλφους να περιμένουν, προκειμένου είτε να συνεννοηθούν μαζί του για ζητήματα του σχολείου είτε για θέματα που αφορούν διοικητικές δραστηριότητες, αλλά και γονείς, μαθητές ή και άλλους είναι πάγια και συνηθισμένη.
Η υποτιμητική και προσβλητική συμπεριφορά στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι συνηθισμένη πρακτική καθόλη τη διάρκεια της θητείας του.
Φέτος αρνήθηκε να δώσει μουσικά όργανα στους μαθητές, προκειμένου να εξασκούνται στο σπίτι. Τα όργανα είναι για τα παιδιά και ο δανεισμός οργάνων σε μαθητές είναι μια πάγια τακτική του σχολείου. Η άρνησή του είχε ως αποτέλεσμα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι μαθητές να μην έχουν την δυνατότητα να συνεχίσουν τα μαθήματα και την εξάσκησή τους. Μαθητές της Γ΄ Λυκείου αναγκάστηκαν να αγοράσουν όργανα, για να μελετήσουν, ώστε να συμμετάσχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις.
Αρνήθηκε να δώσει σε μαθητή της Γ Λυκείου βιβλία μουσικής Γυμνασίου, για να διαβάσει ώστε να δώσει πανελλήνιες για το τμήμα μουσικών σπουδών.
Αρνείται να δώσει άδειες σε εκπαιδευτικούς -κανονική ή ολιγόωρη-, με διάφορες δικαιολογίες καταστρατηγώντας τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και εκδικούμενος όσους υπέγραψαν αναφορές εναντίον του.
Κατά την ολιγόωρη παραμονή του στο σχολείο, το γραφείο του Διευθυντή είναι μονίμως κλειδωμένο, με απαγόρευση πρόσβασης, με αποτέλεσμα όποιος εκπαιδευτικός χρειάζεται κάτι να πηγαίνει από το παράθυρο συμβάλλοντας στην υποβάθμιση του κύρους των εκπαιδευτικών, ενώ η είσοδος επιτρέπεται σε επιλεγμένα πρόσωπα.
Η εκδικητική αυτή συμπεριφορά στρέφεται ενάντια σε καθηγητές που είχαν καταγγείλει τις πρακτικές του.
Τις πρώτες μέρες μετά το άνοιγμα των σχολείων και ενώ η πανδημία ήταν σε εξέλιξη, παρέμενε κλειδαμπαρωμένος στο γραφείο του, χωρίς καν να επιχειρήσει να οργανώσει το σχολείο για το επικείμενο άνοιγμα. Την ίδια στιγμή, 60 και πλέον εκπαιδευτικοί, περίμεναν στην αυλή του σχολείου, προκειμένου να γίνει η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων και να κανονιστούν οι λεπτομέρειες για το άνοιγμα του, κάτι που δεν έγινε ποτέ. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών κατήγγειλε εγγράφως την στάση το αυτή στη Διοίκηση και την ΕΛΜΕ .
Η τακτική αυτή που ακολουθεί ο Διευθυντής του σχολείου, αφήνοντας όχι μόνο τους συναδέλφους να περιμένουν, προκειμένου είτε να συνεννοηθούν μαζί του για ζητήματα του σχολείου είτε για θέματα που αφορούν διοικητικές δραστηριότητες, αλλά και γονείς, μαθητές ή και άλλους είναι πάγια και συνηθισμένη.
Η υποτιμητική και προσβλητική συμπεριφορά στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι συνηθισμένη πρακτική καθόλη τη διάρκεια της θητείας του.
Εκτός του στόχαστρού του δε μένουν ούτε οι σχολικοί φύλακες αλλά ούτε και οι καθαρίστριες, αφού τις βάζει να κάνουν εργασίες, οι οποίες δεν προβλέπονται. Μέχρι και αναφορά στο Δήμο έχει γίνει από σχολική καθαρίστρια, που την έβαζε να καθαρίζει χώρους που δεν περιλαμβάνονται στη σύμβασή της ενώ τις τιμωρεί μη φροντίζοντας να τους παράσχει τα απαιτούμενα καθαριστικά ή ό,τι άλλο χρειάζονται για τον καθαρισμό του σχολείου.
Η πλήρης αδιαφορία για το σχολείο έχει φτάσει στο έσχατο σημείο με αποτέλεσμα να μη γίνεται συντήρηση των οργάνων, να φέρνει δυσκολίες ακόμα και για την αλλαγή των χορδών του υποχρεωτικού οργάνου, των μαντολίνων. Να μην στέλνει κενά και πλεονάσματα άλλοτε παρουσιάζοντας αυτήν την επιλογή του ως εξυπηρέτηση, η οποία θα έχει ως αντάλλαγμα τη μη διαμαρτυρία και άλλοτε ως τιμωρία, γιατί η πρόσληψη κάποιου εκπαιδευτικού τάχα εξαρτάται από αυτόν.
Με απύθμενο θράσος αρνήθηκε σε συνάδελφο να αποχωρήσει, η οποία είχε προκαθορισμένη επίσκεψη σε γιατρό και αν και δεν είχε μάθημα και είχε βρει αντικαταστάτη για την εφημερία της . Η αιτιολογία του για τη άρνηση ήταν ότι η συνάδελφος κατήγγειλε την συμπεριφορά του.
«Ο κόμπος έφτασε στο χτένι όμως»! Τον τελευταίο καιρό και μετά από αναφορές που έκαναν εναντίον του οι εκπαιδευτικοί του σχολείου για όλα τα παραπάνω, ο διευθυντής καλεί συναδέλφους – κυρίως αναπληρωτές και ωρομίσθιους- και εμμέσως, αλλά και με άμεσο τρόπο τους εκφοβίζει και τους απειλεί, γιατί υπέγραψαν τις αναφορές. Στρέφεται ενάντια στο πιο ευάλωτο κομμάτι των συναδέλφων, προκειμένου να υποχωρήσουν από τις καταγγελίες εναντίον του. Το θράσος του φτάνει σε τέτοιο σημείο, ώστε να απειλεί με τις ώρες που θα δηλώσει την επόμενη χρονιά, υπονοώντας -εμμέσως, πλην σαφώς- ότι δε θα υπάρχει θέση για τον εκπαιδευτικό στο σχολείο, λες και το σχολείο είναι τσιφλίκι του.
Αρνούνταν πεισματικά να υπογράψει μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα τα παρουσιολόγια των αναπληρωτών και ωρομισθίων, καθώς και τις υπερωρίες των συναδέλφων, με τη δικαιολογία ότι δεν είχαν κλείσει τα βιβλία ύλης και τα απουσιολόγια, κάτι που είχε δηλώσει και στη ΔΔΕ, κάνοντας μια επίδειξη δύναμης στους συναδέλφους, των οποίων η πλειοψηφία είχε υπογράψει την αναφορά εναντίον του.
Η πλήρης αδιαφορία για το σχολείο έχει φτάσει στο έσχατο σημείο με αποτέλεσμα να μη γίνεται συντήρηση των οργάνων, να φέρνει δυσκολίες ακόμα και για την αλλαγή των χορδών του υποχρεωτικού οργάνου, των μαντολίνων. Να μην στέλνει κενά και πλεονάσματα άλλοτε παρουσιάζοντας αυτήν την επιλογή του ως εξυπηρέτηση, η οποία θα έχει ως αντάλλαγμα τη μη διαμαρτυρία και άλλοτε ως τιμωρία, γιατί η πρόσληψη κάποιου εκπαιδευτικού τάχα εξαρτάται από αυτόν.
Με απύθμενο θράσος αρνήθηκε σε συνάδελφο να αποχωρήσει, η οποία είχε προκαθορισμένη επίσκεψη σε γιατρό και αν και δεν είχε μάθημα και είχε βρει αντικαταστάτη για την εφημερία της . Η αιτιολογία του για τη άρνηση ήταν ότι η συνάδελφος κατήγγειλε την συμπεριφορά του.
«Ο κόμπος έφτασε στο χτένι όμως»! Τον τελευταίο καιρό και μετά από αναφορές που έκαναν εναντίον του οι εκπαιδευτικοί του σχολείου για όλα τα παραπάνω, ο διευθυντής καλεί συναδέλφους – κυρίως αναπληρωτές και ωρομίσθιους- και εμμέσως, αλλά και με άμεσο τρόπο τους εκφοβίζει και τους απειλεί, γιατί υπέγραψαν τις αναφορές. Στρέφεται ενάντια στο πιο ευάλωτο κομμάτι των συναδέλφων, προκειμένου να υποχωρήσουν από τις καταγγελίες εναντίον του. Το θράσος του φτάνει σε τέτοιο σημείο, ώστε να απειλεί με τις ώρες που θα δηλώσει την επόμενη χρονιά, υπονοώντας -εμμέσως, πλην σαφώς- ότι δε θα υπάρχει θέση για τον εκπαιδευτικό στο σχολείο, λες και το σχολείο είναι τσιφλίκι του.
Αρνούνταν πεισματικά να υπογράψει μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα τα παρουσιολόγια των αναπληρωτών και ωρομισθίων, καθώς και τις υπερωρίες των συναδέλφων, με τη δικαιολογία ότι δεν είχαν κλείσει τα βιβλία ύλης και τα απουσιολόγια, κάτι που είχε δηλώσει και στη ΔΔΕ, κάνοντας μια επίδειξη δύναμης στους συναδέλφους, των οποίων η πλειοψηφία είχε υπογράψει την αναφορά εναντίον του.
Είναι προφανές πλέον και γνωστό σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα στην Κέρκυρα πως η στάση και συμπεριφορά του συγκεκριμένου Διευθυντή δημιουργεί εξαιρετικά άσχημο κλίμα στο σχολείο και μονίμως επικρέμονται αντίποινα για όποιον διαφωνεί μαζί του.
Τρία χρόνια μετά, στο γραφείο του Διευθυντή ΔΔΕ, υπάρχουν τουλάχιστον 3 ντοσιέ, με καταγγελίες από εκπαιδευτικούς και γονείς και το πόρισμα μιας προανακριτικής, το οποίο ποτέ δεν έφτασε στους συνάδελφους και στην ΕΛΜΕ. Βέβαια ο Διευθυντής του Σχολείου φροντίζει να κάνει αναφορές σε όσους στοχοποιεί, προσπαθώντας να τους καθυποτάξει, μετατρέποντας τους σε υπηκόους.
Επειδή τρία χρόνια τώρα η Διοίκηση της εκπαίδευσης στην Κέρκυρα φαίνεται να κρύβει την κατάσταση αυτή κάτω από το χαλί.
Επειδή θεωρούμε ότι η κατάσταση, μετά κυρίως και από την προσπάθεια εκφοβισμού των ελαστικά εργαζόμενων συναδέλφων μας, ως τα εύκολα θύματα εκφοβισμού από την μεριά του Διευθυντή, έχει ξεπεράσει κάθε όριο διοικητικής αυθαιρεσίας
Επειδή η ΕΛΜΕ σε τρία χρόνια έχει καταγγείλει πολλές φορές τον Διευθυντή του Σχολείου για την αντισυναδελφική του συμπεριφορά και την πλημμελή άσκηση των καθηκόντων του
Επειδή θεωρούμε ότι η σχολική κοινότητα του Μουσικού έχει πληγεί ανεπανόρθωτα και παιδαγωγικά και μουσικά και λειτουργικά
ΖΗΤΑΜΕ
Επειδή θεωρούμε ότι η κατάσταση, μετά κυρίως και από την προσπάθεια εκφοβισμού των ελαστικά εργαζόμενων συναδέλφων μας, ως τα εύκολα θύματα εκφοβισμού από την μεριά του Διευθυντή, έχει ξεπεράσει κάθε όριο διοικητικής αυθαιρεσίας
Επειδή η ΕΛΜΕ σε τρία χρόνια έχει καταγγείλει πολλές φορές τον Διευθυντή του Σχολείου για την αντισυναδελφική του συμπεριφορά και την πλημμελή άσκηση των καθηκόντων του
Επειδή θεωρούμε ότι η σχολική κοινότητα του Μουσικού έχει πληγεί ανεπανόρθωτα και παιδαγωγικά και μουσικά και λειτουργικά
ΖΗΤΑΜΕ
Από την ΟΛΜΕ να παρέμβει άμεσα στο Υπουργείο και στη Διεύθυνση Μουσικών Σχολείων, αλλά και στον Περιφερειακό Διευθυντή και Διευθυντή ΔΔΕ Κέρκυρας, να ενημερωθεί για τις καταγγελίες που έχουν φτάσει, και να ζητήσει την απομάκρυνση του Διευθυντή από το σχολείο άμεσα.
Η ευθύνη από εδώ και πέρα βαρύνει πλέον το Υπουργείο που αποδέχεται τέτοιες συμπεριφορές και πρακτικές από Διευθυντές που πλήττουν την ουσία και το περιεχόμενο του Μουσικού Σχολείου της Κέρκυρας και κυρίως της Δημόσιας Εκπαίδευσης».
ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
Δεν υπάρχουν σχόλια